פילינג רפואי (בינוני)

פילינג רפואי (בינוני)

פילינג הוא קילוף של שכבות העור החיצוניות. טיפולי הפילינג נבדלים זה מזה בעומק הקילוף ובאמצעי הקילוף. תהליך הקילוף מאפשר לעור חדש לצמוח. העור החדש שצומח בעקבות פילינג כימי הוא חלק יותר וגמיש יותר, נטול קמטים, צלקות נקבוביות וחריצים ונקי מכל הכתמים אשר נוצרו בו במהלך השנים.

פילינג כימי נעשה באמצעות תמיסות. הפילינג שד"ר הוטין מבצעת הוא פילינג בינוני – מותר רק לרופאים. בדרך כלל עושים פילינג משיקולים אסתטיים ולא משיקולים רפואיים, ובמקרה כזה ההחלטה אם לבצע אותו היא אישית. אולם לעיתים יש לפילינג גם הצדקה רפואית – למשל אצל בני אדם שסובלים מפנים מצולקות מאוד בעקבות אקנה חריפה ושנפגעים כתוצאה מכך בחייהם המקצועיים והחברתיים.

באיזה גיל אפשר לעשות את הטיפול?

פילינג כימי מיועד למי שהעור שלהם צבר נזקים במהלך החיים – לרוב בני 45 ומעלה.

פילינג כימי בינוני

פילינג כימי בינוני גורם לקילוף העור עד לשכבות העליונות של הדרמיס (השכבה השנייה של העור) באמצעות תמיסה נוזלית של חומצה תלת־כלורית ברמת ריכוז שבין 20% ל־50%. מיד אחרי מריחת החומצה על הפנים הן הופכות ללבנות, לחמות ולצורבות. אחרי כמה דקות הופך צבע העור לאדמדם, הצריבה חולפת, והעור מתנפח.

בעשרת הימים שלאחר הטיפול העור מתקלף, ונוצר עור חדש, ללא קמטים או כתמים, חלק יותר, בריא יותר ונעים יותר למגע. גם זרימת החמצן וחילוף החומרים בעור לאחר פילינג כזה טובים יותר מבעבר.

* אנו משתמשים בחומצות וחומרים מקוריים בלבד!

אולי יעניין אותך גם

בוטוקס

מצח בין הגבות (קמט הזעף) צידי עיניים (קמטי צחוק) הזעת יתר הבוטוקס בשימוש קוסמטי מופק באופן סינטטי ואינו רעיל

מידע נוסף »

סקולפטרה

סקולפטרה – חומצה פולילקטית למיצוק פנים צוואר וחידוש העור סקולפטרה הוא חומר מהפכני שמאט את תהליך ההזדקנות בכך שהוא

מידע נוסף »

לקביעת תור התקשרו

או השאירו פרטים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם​